I'M BACK

Hej alla, det var ett tag sedan nu!! Jag ser att jag fortfarande har besökare på bloggen efter alla dessa veckor - applåd för det! Jag tänkte ta en liten kort uppdatering för er nu vad som hänt och händer :)
På lovet har jag varit på Rhodos, kom hem för ca. 2 veckor sedan. Det var ca. 20 grader och ganska varmt i havet. Kommer att lägga upp en video på det.
Jag går i skolan som vanligt och har mycket att göra...
I början av skolstarten kände jag inte någon från min klass. Nu känner jag många fler och de är så härliga personer på olika sätt och jag gillar min klass!
Imorgon fyller jag 16 år!! (känns dock redan som jag är 16 år... haha)
Jag får snart övningsköra(!!!), måste bara gå en kurs först, hmm.
 
Jag kommer försöka uppdatera här några ggr/vecka och inte varannan månad som nu haha. :P
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?