förkylning på g

Nu är det min tur att bli förkyld... Imorse när jag vaknade hade jag så ont i halsen och var hostig, typiskt! Men pallade mig iväg till skolan, jag får inte bli förkyld och tvingas vara hemma. Jag skulle missa så mycket i skolan och komma efter, det vill jag inte. Hoppas att jag kan skjuta upp förkyldningen till helgen i alla fall, eller det bästa vore ju att förkyldningen försvann :P. Det är alltid så att jag blir förkyld några veckor in på terminen, det är de många som blir. Har ni några tips på hur jag kan skippa att bli förkyld? och ordet som använts flest gånger i dessa få rader är förkyld... åtta gånger, hahaha! Så nu är det väl ingen som missat att jag är/ håller på att bli förkyld... oops.. nionde gången.. ;-)) Ha det bra 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?