¿Qué has hecho?

Ett blandat inlägg om vad jag har gjort de senaste dagarna och lite vad som kommer hända :P
 
Nu är jag så taggad inför imorgon! Vi ska få våra datorer, mac air. Jag trodde först att vi skulle få en mac pro, men så blev det inte! Ska även ta skolfoto imorgon, jag slutar ett och skolfotot är klockan två... Tur att man kan fördröja tiden med sin dator, haha!! I fredags var det nollning på vår skola och min klass + "fadder tvåorna", som hade hand om aktiviteterna, var på Sjöbo fottbollsplan. Vi gjorde bara 2 av 5 aktiviteter, det var inte så uppstyrt om man säger så, många var så fulla att de inte kunde vara med... Jag stack hem vid 10 tiden, för att dagen efter (lördag) skulle jag spela med min orkester på skördefesten. och sedan repa till klockan 15. 
 
(weheartit)
 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?